.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توزیع شیر در مدارس گرگان اجرا می‎شود

رئیس آموزش و پرورش گرگان گفت: توزیع شیر در مدارس مانند سنوات قبل امسال نیز اجرا خواهد شد و برای کودکان روستایی در کنار توزیع شیر توزیع تغذیه نیز خواهیم داشت.


به گزارش فارس،‌ سید هادی حسینی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان گرگان اظهار داشت: و همچنین در هیچ مدرسه دولتی بابت شهریه از دانش آموز هزینه‎ای دریافت نمی‎شود و تنها از خانواده‎ها هزینه بیمه و در مقاطع ابتدایی هزینه کتاب از خانواده‎ها دریافت می‎شود و اگر قرار باشد هزینه از اولیا دریافت شود باید به شورای معلمین و اولیا مدرسه برسد.
وی از برگزاری آموزش شنا برای 6 هزار و 200 دانش آموز پایه سوم ابتدای در سال گذشته خبر داد و بیان داشت: با توجه به تعداد کم استخر در سطح شهرستان برنامه زمان‎بندی در این خصوص صورت گرفت و مدیران با تقسیم دانش آموزان تا پایان اردیبهشت ماه دانش آموزان را برای استفاده از استخر به سالن‎ها بردند و بعضی از روستاها نیز این برنامه انجام شد ولی از انجا که تردد کمی سخت و هوایی پاییزی نیز موجب سرماخوردگی دانش آموزان می‎شد در همه روستاها این امر محقق نشد.
حسینی همچنین به تعطیلی مدارس در روزهای پنج شنبه اشاره کرد و اذعان داشت: در تمام مقاطع ابتدایی سطح شهر و روستا و در مقاطع راهنمایی و دبیرستان روستاها تعطیلی مدارس را در روز پنج شنبه داشته‎ایم و مدارس دیگر نیز می‎توانند با تصویب شورای معلمان و اولیا این تعطیلی را داشته باشند و از آنجا که بر ساعتها‎ی درسی در روزهای دیگر اضافه می‎شود این تعطیلی صدمه‎ای به درس دانش آموزان نخواهد زد.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گرگان در خصوص برنامه‎ریزی برای سال تحصیلی جدید گفت: آموزش و پرورش ستادی را به عنوان پروژه مهر و متشکل از شش کمیته از اول خرداد تشکیل داده که جلسات و برنامه‎ریزی‎های این ستاد تا اواخر شهریور ادامه داشت تا بتوانیم مهرخوب و با درایتی را آغار کنیم.
رئیس آموزش و پرورش گرگان همچنین تصریح کرد: در شروع سال تحصیلی زنگ شکوفه‎ها را در دبستان خواجه میرزایی و زنگ جوانه‎ها را هم در مدرسه راهنمایی امام علی (ع) خواهیم داشت و اصلی‎ترین مراسم ما نیز در شروع سال تحصیلی با حضور استاندار گلستان در دبیرستان دخترانه شاهد انجام خواهد شد و علاوه بر این نیز در تمام مدارس سطح شهر زنگ نمادین شروع مدارس به صدا در خواهد آمد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.395 seconds.